Upravljanje zalihama

Upravljanja zalihama jest razvijanje politika kojima će se postići optimalno ulaganje u zalihe. Optimalna razina zaliha razlikuje ovisno o djelatnosti i poduzeću u određenoj djelatnosti. Uspješno upravljanje zalihama smanjit će zalihe na svim razinama proizvodnje zadržavajući troškovno isplativ opseg proizvodnje. Tako će se unaprijediti profítabilnsot i novčani tok. Poslujući s minimalnom razinom zaliha i kratkim razdobljima od izdavanja narudžbe do isporuke robe društvo povećava svoju fleksibilnost. Loš sustav upravljanja zalihama može se prepoznati po nemogućnosti da se ispune proizvodni planovi, zastarjelim ili proizvodima sporog obrtaja, slabom odnosu prema kupcima, 'brzim' narudžbama u tvornici, uskom grlu u proizvodnji, lošoj izvedbi i unutarnjim sukobima unutar društva (npr. proizvodnja i marketing).

Zgombić, Business dictionary

Vezane grupe

  1. Korporativne financije

Ili pretraži po slovima

  1. A
  2. B
  3. C
  4. Č
  5. D
  6. E
  7. F
  8. G
  9. H
  10. I
  11. J
  12. K
  13. L
  14. M
  15. N
  16. O
  17. P
  18. R
  19. S
  20. Š
  21. T
  22. U
  23. V
  24. Z
  25. Ž