Loading...

Često postavljena pitanja

Što je debitna kartica?

Za razliku od kreditne kartice, debitna kartica nije sredstvo kreditiranja. To je zato što sredstva za kupnju debitnom karticom dolaze izravno iz računa korisnika. Korisnik uvijek mora na računu imati potreban iznos (ili odobreni minus), inače transakcija neće biti prihvaćena. Preko debitne kartice moguće je ugovoriti i automatsko skidanje s računa za troškove koji se ponavljaju (režije, računi za mobitele i internet i slično).

Što je potrebno da dobijem debitnu karticu?

Dokumentacija koja nam je potrebna za odobrenje Debitne kartice je :

  • kopija osobne iskaznice
  • popunjena pristupnica za debitnu karticu

Maksimalan rok za izradu Debitne kartice je 10 dana. Metode kojima se procjenjuje kreditna sposobnost predstavlja poslovnu tajnu i kao takva se ne  komunicira.

Za dobivanje kartice korisnik, najčešće, plaća upisninu i godišnju članarinu, a temelj izdavanja kartice je pokriće na računu, odobreni kredit ili bonitet korisnika kartice.

Koji je postupak odobravanja debitne kartice?

S obzirom na česta pitanja, kao što su što nam je potrebno za debitnu karticu i kakva je procedura? Uštedi vrijeme i obratite se stručnjacima sa portala moj-bankar.hr kako bi Vam potpuno besplatno olakšali sljedeće korak:

  1. Podnošenje  zahtjeva za karticu: Zahtjev za karticu klijent podnosi u poslovnici Banke. Uz zahtjev klijent prilaže i traženu dokumentaciju koja je potrebna za procjenu kreditne sposobnosti. Svaka punoljetna osoba može podnijeti zahtjev.
  2. Obrada zahtjeva za karticu: Nakon prikupljene dokumentacije banka pristupa obradi zahtjeva za karticu. Tijekom obrade zahtjeva banka može upotrijebiti podatke o klijentu s kojima sama raspolaže i podatke koje je dao klijent. Ukoliko banka  ne može obaviti procjenu kreditne sposobnosti temeljem dostavljene dokumentacije, može tražiti od klijenta dodatnu dokumentaciju.Nakon obrade zahtjeva banka donosi odluku o odobrenju ili odbijanju kartice. Ukoliko banka donese negativnu odluku u najkraćem roku obavještava klijenta o negativnoj odluci.
  3. Preuzimanje kartice: Po odobrenju kartice kartična kuća šalje karticu na adresu klijenta, a u razmaku od nekoliko dana šalje i pin za korištenje kartice.
  4. Aktivacija kartice: Nakon što klijent preuzme karticu i pin, potrebno ju je aktivirati na bankomatu, putem internet bankarstva ili telefonskim pozivom na broj banke.
Mogli ste nas vidjeti u medijima
hrt
24sata
nova
rtl
vecernjilist
jutarnjilist
poslovnidnevnik
novilist

Uspoređujemo proizvode ovih institucija

Banke

ZABA-Zagrebacka-banka
HPB Hrvatska Postanska Banka
sberbank
Podravska banka
banka kovanica
Erste
Croatia Banka
RBA Raiffeisen bank
addiko_bank
pbz-privredna-banka-zagreb
OTP banka
Imex banka

Zašto moj bankar?

Besplatno korištenje
Jednostavna prijava za proizvod
Ponuda vodećih financijskih institucija
Brzo i sigurno