Razlika u cijeni

MARK-UP (razlika u cijeni, marža) je jedna od metoda procjene cijene u nepristranoj transakciji, ako je to transakcija između povezanih trgovačkih društava (affiliated companies), jest povećanje isporučiteljeve cijene pomoću primjerene profitne marže (Cost-plus method). Ta metoda može biti naročito primjerena ako se npr. u transakciji prodaju poludovršeni proizvodi medu povezanim poduzetnicima ili ako je jedno trgovačko društvo kćerka suugovarač za druga povezana trgovačka društva.
 

Arbutina, Porezni leksikon

Ili pretraži po slovima

  1. A
  2. B
  3. C
  4. Č
  5. D
  6. E
  7. F
  8. G
  9. H
  10. I
  11. J
  12. K
  13. L
  14. M
  15. N
  16. O
  17. P
  18. R
  19. S
  20. Š
  21. T
  22. U
  23. V
  24. Z
  25. Ž