Oryx taxi prestaje s radom

 

U srijedu 28.3.2012. godine Oryx Taxi odradio je, navodi se u njihovu priopćenju za medije, svoje posljednje vožnje do daljnjega. U razvoj taksi djelatnosti ORYX Grupa uložila je više od 40 milijuna kuna. Navode da ne mogu pobijediti u nelegalnoj utrci s konkurencijom.


Bye, bye Oryx?

"Kako bi ispoštovali sve zakonske norme i propise, ORYX Taxi je zaposlio po 3 vozača za svako vozilo te time svim zaposlenicima omogućio normalan smjenski rad. Svi noćni sati, sati praznicima i blagdanima te eventualni prekovremeni sati obračunati su i uredno isplaćeni pri svakom obračunu plaća, a sve plaće u potpunosti i na vrijeme isplaćene svim djelatnicima. 

Svi zaposleni vozači posjedovali su sve potrebne kvalifikacije za obavljanje posla, od statusa profesionalnog odnosno kvalificiranog vozača do posebnog ispita za autotaksi vozača što je utvrdio i inspektorat u svojoj redovnoj kontroli. U samom poslovanju nije zabilježen niti jedan incident koji bi uključivao nekog od vozača ORYX-a i nekoga iz konkurentskih tvrtki.

Prema svima smo se odnosili s jednakim poštovanjem i uvažavanjem kao kolege", stoji u priopćenju. Za potrebe poslovanja nabavili su, kažu, 120 potpuno novih vozila vrhunske kvalitete za garanciju maksimalne udobnosti i sigurnosti putnika, a ujedno i ekološki prihvatljivih sa iznimno niskom emisijom štetnih plinova od samo 119g/km. "Za svih 120 vozila posjedovali smo nužne licence za obavljanje taksi djelatnosti u Gradu Zagrebu. Opremu za taksi poslovanje kupili smo od vodećeg proizvođača hardware-a kako bi podržala mnoge novosti posebno u području plaćanja usluga. 


Ne mogu protiv nelojalne konkurencije
U dijelu priopćenja u kojem obrazlažu zašto svoja vozila povlače sa zagrebačkih ulica stoji sljedeće: Tržišna utakmica se u poslovnom svijetu vodi kvalitetom usluge, sigurnošću putnika, korektnom cijenom, a sve u okviru zakonskih normi. Fer tržišnu utakmicu zasigurno ne predstavljaju neplaćeni prekovremeni sati zaposlenicima, neizdavanje računa, rad sa vozilima bez valjanih licenci za rad na području Grada Zagreba, rad sa nekvalificiranim vozačima i formiranje cijena na tim osnovama.

U takvim okolnostima da bi opstao, ORYX Taxi morao bi nabaviti rabljena vozila vrijednosti manje od 70.000 kuna. Uz to, umjesto 3 vozača morali bismo imati samo 2 vozača po vozilu i organizirati svakodnevni rad u smjenama u trajanju od po 12 sati prisiljavajući zaposlenike da rade u prosjeku 300 sati mjesečno, a istovremeno im ne isplaćivati prekovremene sate te naknade za rad noću, nedjeljom i blagdanima. No poslovati na takav način ORYX Grupa ne zna i ne želi. Ne možemo pristati na takvu visoku razinu nesigurnosti za korisnike usluga kao i ostalih sudionika u prometu niti na izrabljivanje vlastitih djelatnika, a za vlastiti dobitak. To se najstrože protivi korporativnoj kulturi svih sektora Grupe kao i samih zakona Republike Hrvatske.

Izvor: Poslovni dnevnik
Foto: Oryx.hr

Objavljeno: 29.3.2012.
Pogleda: 1679
Tagovi: makroekonomija