Erste banka razvila aplikaciju mobilnog bankarstva i za poslovne korisnike

 

Osim potpisivanja pripremljenih naloga i datoteka, pregleda stanja i prometa po računu te korištenja mTokena kao načina prijave, usluga omogućava i korištenje opcija Slikaj i plati, parcijalni sken i učitavanje fakture .

Nakon što je uslugu mobilnog bankarstva - mBanking za iPhone i Android mobilne uređaje - ponudila privatnim korisnicima, Erste&Steiermärkische Bank (Erste banka) razvila je uslugu i za poslovne korisnike.

Osim potpisivanja pripremljenih naloga i datoteka, pregleda stanja i prometa po računu te korištenja mTokena kao načina prijave, usluga mobilnog bankarstva omogućava i korištenje opcije Slikaj i plati. Riječ je o pojednostavljenom načinu plaćanja faktura bez ručnog popunjavanja uplatnice, već skeniranjem fakture. Uz to, naknada za plaćanje faktura mBankingom niža je od one za plaćanje u poslovnici.

Nova usluga mBanking nudi i dodatne, potpuno inovativne funkcionalnosti, kao što su parcijalni sken i učitavanje fakture, razvijene kako bi se klijentima pojednostavnilo podmirivanje faktura primljenih e-mailom, odnosno nestandardiziranih ponuda za plaćanje.

Tako funkcionalnost parcijalnog skena omogućuje učitavanje pojedinih dijelova fakture, poput modela i poziva na broj, odnosno IBAN-a. Za korištenje funkcionalnosti dovoljno je da korisnik odabere opciju Parcijalni sken, nakon čega se na mobilnom uređaju uključuje kamera, unutar koje se ispisuje naziv onog polja s uplatnice kojeg je potrebno skenirati. Nakon što su svi traženi podaci s fakture skenirani, automatski se kreira novi nalog za plaćanje na temelju skeniranih podataka.

Aplikacija omogućuje i učitavanje faktura dobivenih e-mailom u mBanking kako bi se od njih automatski kreirao nalog za plaćanje bez potrebe za ručnim prepisivanjem podataka s fakture.

Iako se za korištenje usluge mobilnog bankarstva plaća mjesečna naknada te naknada za svaki eksterni nalog, ako se usporedi trošak plaćanja istog broja naloga putem mobilnog bankarstva i trošak naknada za plaćanje u poslovnici, računica pokazuje da je trošak mobilnog plaćanja manji već u slučaju ako korisnik plaća pet i više naloga mjesečno.

"Usluga je razvijena nakon analize potreba poslovnih korisnika koji većinom dobivaju fakture e-mailom te nestandardizirane ponude za plaćanje", tumači Igor Strejček, direktor Sektora digitalnih kanala Erste banke,"Zbog toga je bilo potrebno razviti dodatne module, pa smo u suradnji s partnerom microBlinkom razvili funkcionalnosti poput učitavanja faktura iz e-maila te parcijalni sken".

Tako uz standardne funkcionalnosti Slikaj i plati za plaćanje općih uplatnica, poslovni korisnici na raspolaganju imaju i napredne alate za plaćanje faktura, odnosno parcijalno skeniranje podataka za plaćanje, ako se radi o nestandardiziranim ponudama za plaćanje.

Strejček kaže da su reakcije korisnika vrlo pozitivne. "Između ostalog, zadovoljni su time što su korisničko sučelje i iskustvo korištenja, kao i sama metoda autentikacije, identični za građane i za poslovne korisnike. Mnogi redovito uslugu koriste i privatno, pa im je lakše koristiti se jedinstvenim sučeljem i jedinstvenom metodom autentikacije za svoje privatne i poslovne račune".

 

Izvor: www.banka.hr

Objavljeno: 17.3.2016.
Pogleda: 1828
Tagovi: financijske institucije