Vrijednost poduzeća

Koncept vrijednosti. Ne postoji suglasnost oko toga što čini 'vrijednost' businessa - pa čak ni za njegove dioničare. U konačnici, jedina stvarna vrijednost nekog poduzetničkog posla u financijskom smislu jest ona koju bi ostvario kad bi po najboljoj cijeni bio prodan na tržištu. Treba imati na umu, međutim, da ta vrijednost nije rezultat tek cijene dionice i broja izdanih dionica. Tekuća cijena dionica određena je transakcijom između kupca i prodavatelja koji na tržištu nastupaju s malim količinama odnosnih dionica. Ako je riječ o društvu čije dionice kotiraju na tržištu a prijeti mu preuzimanje, društvo preuzimatelja trebalo bi postojećim dioničarima ponuditi veću cijenu od tekuće cijene dionica kako bi ih ponukalo da prodaju svoje dionice, i to na taj način daje u bilo kojoj vremenskoj točki izgledno da će tekuća cijena dionica biti niža od ponuđene. U suprotnom slučaju, da investitor želi prodati velik broj dionica na tržištu malo je vjerojatno da bi bio u mogućnosti postići objavljenu cijenu dionica budući da bi velika oslobođena količina znatno podigla ponudu i tako smanjila tržišnu cijenu.

Zgombić, Business dictionary

Vezane grupe

  1. Korporativne financije

Ili pretraži po slovima

  1. A
  2. B
  3. C
  4. Č
  5. D
  6. E
  7. F
  8. G
  9. H
  10. I
  11. J
  12. K
  13. L
  14. M
  15. N
  16. O
  17. P
  18. R
  19. S
  20. Š
  21. T
  22. U
  23. V
  24. Z
  25. Ž