Trebaju nam aplikacije koje eliminiraju čekanje u banci

 

Hrvatski ogranak kompanije Asseco SEE je postojećim i potencijalnim klijentima i partnerima predstavio izazove u bankarstvu i digitalnoj transformaciji.

Hrvatski ogranak kompanije Asseco SEE je postojećim i potencijalnim klijentima i partnerima predstavio izazove u bankarstvu i digitalnoj transformaciji. Cjelodnevni su događaj "Fast-forward Banking: The Power of Digital Transformation" otvorili Dražen Pehar, direktor hrvatskog Asseca te Piotr Widacki, konzultant u poljskoj središnjici Asseca. Na konferenciji je naglasak stavljen na klijente banaka te činjenicu da se oni stalno mijenjaju te da se tržište, a samim time i banke trebaju cijelo vrijeme njima prilagođavati. Također, sa sve bržim promjenama u društvu se šire i mijenjaju i društvene skupine koje zahtijevaju bankarske usluge prilagođene upravo sebi. 

Robert Mihaljek iz Asseca je na svojem predavanju naglasio da mobilno i internetsko bankarstvo postaju važna grana industrije, te da banke danas često prvo žele razvoj mobilne strategije. Nitko ne voli čekati u redu u financijskim institucijama, pa je Mihaljek istaknuo da ćete sigurno privući nove korisnike ako ponudite bilo kakav oblik rješenja zbog kojeg ljudi neće morati ići u banku.

Naime, najveći je izazov stvaranje proizvoda koji će privući nove korisnike uz najbolju cijenu, dok banke istovremeno žele besprijekorno i usklađeno iskustvo za sve svoje korisnike na svim svojim kanalima, kanal za prodaju, alat za analizu i sve to uz smanjenje troškova.

Izvor: www.itbizchrunch.com

Objavljeno: 28.6.2015.
Pogleda: 3303
Tagovi: financijske institucije