11 tra 2019
Financijske institucije

Zajednički Sporazum o pristupanju u članstvo HUB-a potpisali su Zdenko Adrović, direktor Hrvatske udruge banaka i Andrej Kopilaš, Predsjednik Uprave Slatinske banke d.d.

 

Slatinska banka d.d. i Hrvatska udruga banaka (HUB) potpisale su Sporazum o pristupanju u članstvo HUB-a, čime je Slatinska banka postala osamnaesta članica Hrvatske udruge banaka, gospodarskog interesnog udruženja banaka, i promotor zajedničkih interesa i odgovornog bankovnog poslovanja.

Zajednički Sporazum potpisali su Zdenko Adrović, direktor Hrvatske udruge banaka i Andrej Kopilaš, Predsjednik Uprave Slatinske banke d.d.

“Kao ravnopravna članica Hrvatske udruge banaka ne samo da ćemo dodatno osnažiti svoje poslovanje i razvoj, već ćemo aktivnim sudjelovanjem u radu Udruge imati priliku doprinositi promicanju interesa bankarstva u Hrvatskoj, podizanju standarda bankovnog poslovanja, širenju novih znanja i primjeni novih tehnika te poticanju razvoja resursa u bankarstvu“, izjavio je predsjednik Uprave Slatinske banke Andrej Kopilaš.

Potpisivanjem originala „Kodeksa dobre bankovne prakse“ Slatinska banka potvrdila je prihvaćanje postavljenih standarda poslovanja i otvorene komunikacije prema klijentima i bankama s ciljem promicanja odgovornosti, javnosti i profesionalnosti bankovne struke, zajedno s ostalim članicama HUB-a.

“Izuzetno nam je drago što je Slatinska banka prepoznala rad i djelovanje Hrvatske udruge banaka koja ove godine obilježava 20. godišnjicu postojanja. Veliko nam je zadovoljstvo što je ova regionalna i perspektivna banka odlučila aktivno doprinositi ostvarenju poslovnih ciljeva Udruge. S osnaženim članstvom nastavit ćemo se zalagati za pravnu sigurnost poslovanja, jasnu regulaciju i poštivanje kriterija stručnosti“, “, rekao je direktor HUB-a Zdenko Adrović.

 

Regionalno orjentirana banka
Slatinska banka d.d. utemeljena je 9. listopada 1992. godine te je jedina depozitna i financijska institucija sa sjedištem u Virovitičko-podravskoj županiji. Banka je strateški orijentirana na Slavoniju, Baranju i Podravinu, a snažne poslovne centre ima u Zagrebu i Rijeci.

U svom poslovanju banka stavlja naglasak na kvalitetnu uslugu i proizvode po mjeri klijenata kojima pomažu na putu do njihova cilja i doprinos razvoju okruženja u kojem djeluje. S pozitivnim poslovnim trendovima nastavljaju razvoj poslovanja dokazujući kako i male, regionalno orijentirane banke mogu ostvarivati pozitivan poslovni rezultat diverzificirajući poslovanje i portfelj.

 

 

Izvor: www.tockanai.hr, 9.4.2019.