Osiguranja 'prevedena' na obični jezik

 

Allianz predstavio police s kraćim i jednostavnijim uvjetima.

Allianz osiguranje predstavilo je nove proizvode osiguranja automobila i imovine koji su jednostavniji i razumljiviji potrošačima. Osiguranja automobila i imovine prezentirana su jednostavno s vrlo transparentno označenim razlikama između pojedinih paketa, kako bi klijenti lakše odabrali osigurateljna pokrića. Istodobno su i prateći uvjeti osiguranja skraćeni i pojednostavljeni te su pisani jednostavnijim jezikom uz korištenje grafičkih prikaza što ih čini bitno razumljivijim.

Na ovakav iskorak i približavanje potrošačima Allianz se odlučio potaknut rezultatima sveobuhvatnog istraživanja provedenog na 5000 ispitanika u regiji. Njih 38 posto priznalo je da uopće nisu pročitali uvjete osiguranja koji su sastavni dio kupljene police osiguranja jer su im u najvećem broju slučajeva predugački (72 posto) ili teški za razumjeti (30 posto). “I praksa i konkretni podaci o ulaganjima u osiguranje pokazuju da ozbiljno zaostajemo za ostatkom Europe. Da bi naši građani počeli više ulagati u osiguranja, nužno je sustavno raditi na poboljšanju financijske pismenosti građana”, izjavio je Slaven Dobrić, član Uprave Allianz osiguranja.

 

 

Izvor: www.poslovni.hr,  5.2.2019.

Objavljeno: 6.2.2019.
Pogleda: 47
Tagovi: financijske institucije, osiguranje