Bruto premija u veljači porasla na 1,65 milijardi kuna

 

Croatia osiguranje drži prvu poziciju na osiguravateljnom tržištu, tik ispod 30 posto, s 485 mil. kuna premije.

Osiguravajuće kuće zaračunale su 1,65 milijardi kuna bruto premije u veljači čime je prikupljena premija porasla za 2,6 posto na godišnjoj razini, pokazuju posljednji podaci Hrvatskog ureda za osiguranje o poslovanju 23 osiguravatelja.

 

U segmentu neživotnih osiguranja, u kojem osiguranja prikupe više od 70 posto ukupne premije, situacija je gotovo identična kao prije godinu dana s bruto premijom od 1,18 milijardi kuna. Zato je skok primjetan kod životnih osiguranja kod kojih je zabilježen rast premije za gotovo 10 posto na gotovo 469 milijuna kuna. Pad cijena polica

Građani najviše premije uplate za osiguranje od odgovornosti motornih vozila, ponajviše autoodgovornost, no uplaćena premija i dalje prati trend pada koji je donijela liberalizacija cjenika. U veljači je uplaćeni iznos dosegnuo 274,5 milijuna kuna,  2,44 posto manje nego prije godinu dana s padom prosječne cijene police na 1002,5 kune. U životnom segmentu najveći udio ima klasično životno osiguranje s 339 milijuna kuna premije.  Croatia osiguranje drži prvu poziciju na osiguravateljnom tržištu, tik ispod 30 posto, s 485 milijuna kuna zaračunate premije. Slijedi Allianz s 257 milijuna i 15,5 posto tržišta, dok je treći Euroherc sa 124,7 milijuna kuna premije i 7,5 posto tržišnog kolača.

 

Dominira Croatia

Croatia također dominira u segmentu neživota s 33,8 posto i 400,5 milijuna kuna premije, dok je kod životnih osiguranja ta tvrtka iz sastava koncerna Adris bila na drugom mjestu s 84,8 milijuna kuna premije i udjelom od oko 18 posto. Vodeći u životnim osiguranjima je Allianz s udjelom od 20,4 posto i 95,9 milijuna kuna premije, dok u segmentu neživotnih osiguranja zauzima drugu poziciju s 13,6 posto udjela zahvaljujući 161,3 milijuna kuna premije.

 

 

Izvor: www.poslovni.hr, 27.03.2017.

Objavljeno: 27.3.2017.
Pogleda: 1684
Tagovi: financijske institucije, osiguranje